IAAS Polska

Seminarium

Polska 2012

seminariumW dniach 14-21 kwietnia 2012 roku IAAS Polska było organizatorem Seminarium „Sweet-Indiscreet” – „Wszystko o słodyczach”. Wzięło w nim udział 35 uczestników, którzy spędzili czas zarówno w Warszawie jak i Krakowie.

Seminarium było skierowane do wszystkich osób lubiących słodkości, szukających ich zdrowych alternatyw, chcących poznać wpływ słodkości na zdrowie, ciekawych jak wygląda produkcja najbardziej popularnych smakołyków. Poruszone było również zagadnienie CSR i dobrych praktyk w „słodkiej” branży.

Patronat Honorowy wydarzenia objęła firma Nestlé Polska S.A.

Partnerami była Pani Prorektor ds. Dydaktyki prof. dr hab. K. Gutkowska, Wydział Nauk Ekonomicznych oraz Wydział Nauk o Żywności.

W ramach seminarium, w dniach 16-18.04 odbył się również cykl wykładów w języku angielskim.  Wzięli  w nim udział zainteresowani tematyką studenci SGGW.

  • “Sharing Created Value or Creating Shared Value? – What is the sustainable future of business and society” Małgorzata Szlendak, Nestlé Polska S.A.
  •  “CSR and good practice in FMCG industry” Natalia Ćwik, LOB
  •  “Chocolate indiscreetly” Blanka Mellova, Nestlé Polska S.A.